POPAS BAND

marți, 17 martie 2015

Marius Popa Photography


     Dacă s-ar apuca cineva să scrie despre Marius Popa nu i-ar ajunge un volum.. este pe modelul viața bate filmul!
     Am avut ocazia să stau în preajma lui ceva mai mult timp și m-am hotărât să scriu câte ceva despre el.
     Să mă apuc acum să vă spun că este un muzician talentat, nu are sens, este un actor foarte bun... se știe, este un compozitor foarte bun... e fumată, este un regizor exceptional... mhhhmmm.... astea sunt chestii despre Marius pe care toata lumea le cunoaște, pentru că atunci când spui Marius Popa spui artist complet. Aceasta titulatură sunt convinsă că i-a fost adresată cu mult înainte să încep eu acest blog și cu mult înainte să-i ascult eu piesele. Nu încape îndoială că atunci când auzim de Marius ne vin în minte o grămadă de chestii la care nu doar că este bun, excelează. La fel de cunoscut este pentru glumele lui și faptul că este un comic extraordinar și așa este. Așa cum râzi într-o discuție cu Marius nu ai ocazia prea des să o faci. Da, pot spune că are cele mai inteligente glume pe care le-am auzit vreodată!
      Eu astăzi vreau să vă arăt că pe lângă cele mentionate mai sus, este un om de familie extraordinar, are o familie superbă, o soție minunată și doi copii de care orice părinte ar fi mândru. Dar mai are un talent extraordinar de frumos și anume fotografia.
      Și pentru că el nu este un om care să se laude... vreau să vă prezint eu câteva fotografii facute de el. Fotografii care transmit niște stări extraordinare și te pot duce cu gândul la o altă lume, exact ca muzica pe care o interepteaza. La Marius nimic nu se face cu jumătate de măsură și de asta mi-am dat seama în prima clipă când l-am întâlnit.
      So... check this out!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu